Spierpijn?

20140624-173113-63073338.jpg

Morgen zou ik zomaar eens spierpijn kunnen hebben.
Vandaag sjouwde ik namelijk met grond en zand om het overnieuwe terras weer een zetje de goede kant op te geven. Ik versleepte grond, leegde de zakken zand die ik eerder al kocht, haalde nog nieuwe zakken zand en stampte het zand met mijn klompjes netjes aan. Tot slot maakte ik een forse regenbui met de tuinslang.

En nu mag ik wat drinken. Gelukkig hebben we nog een compleet terras elders in de tuin!

Geef een reactie

