(P)lakvingers

Vandaag begon ik de dag met feestnagels maken. 

Daarna bracht ik taart bij een vriendin die niet mag lopen (die taart van gisteren ja).

’s Middags liep ik een rondje langs de feestelijkheden met Meneer K:)dootje. Hij zit in de organisatie, dus als ik hem op Koningsdag wil zien moet ik verplicht meefeesten. 🙂

Daarna begonnen de voorbereidingen voor het eten, dat moest namelijk drie uur (!) in de oven*. 

En ik heb kennelijk talent voor het maken van dingen die er niet zo smakelijk uitzien, want het sausje zag er net voor de laatste stap zo uit: 

Gelukkig was het eindresultaat wel (weer) erg lekker: zelfgemaakte spareribs. 

Krijg je plakvingers van…

(*Gelukkig hoef je dan verder niks te doen, dus het is best ontspannen koken.)

Geef een reactie

